6 Haziran 2009 Cumartesi

Kendi Okulumuza Doğru izleyici yorumları


Bence melekten hoşlanan seven biri girmeli diziye ali öğretmenin kıskanması ve meleğe ilgi duyması için ben o diziyi çok seviyoem inşallah ali hoca da melek hocayı sever melek hoca cok tatlı
serpil atmaca 12.04.2009

ben bf dizi ye bayiliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm buşranur pala 13.04.2009 beğenerek izlediğin eeeeeen güzel dizi allah hepinizden razı olsun:)
melike çağan 13.04.2009
gençleri uygunsuz durumlara iten dizilerin bol olduğu zamanda iyi ki varsınız teşekkürler... zehra temiz 13.04.2009 TESEKKURLER YENI FREKANS ICIN SIMDI COK IYI
nime 13.04.2009
TEK KELİME İLE MUHTEŞEM....BUNLARI BU MESAJLARI KAREKTERLER OKUYORMU BİLMİYORUM AMA HEPSİ BİR HARİKA GÜZEL DONATILMIŞLAR.HER ÖĞRETMEN GİBİ ALİ BEYLERİN GÖREVİ AĞIR GERÇİ BİZLER ZOR OLANI SEVİYORUZ...SELAM VE DUA İLE
Nuran TOK 14.04.2009
ali hoca ilk bölümlerde olduğu gibi yine öğrencilere ders verecek konuları ödev olarak versin ve ali hoca,pınar,enes,özlem artık biraraya gelsinler ve mutlu olsunlar tekinede biri enes desin lütfen her bölümden ders çıkarıyoruz çok güzel dizi
rumuz:hicran 16.04.2009
televizyon izlemeyi çok sevmem ancak kanalları gezerken şans eseri izlediğim bölümüyle dizinin müdavimi oldum diyebilirim,gerek öğrenciler gerekse de ailevi problemlerin birebir hayattan alınmış gibi, farklı bir teması var,sadece oyuncuları değil tüm kadroyu tebrik etmek gerek.... yüreğinize, emeğinize sağlık.
ayşegül 16.04.2009

diziyi sürekli izlemeye çalışıyorum. iiçeriği çok güzeel gerçekten. herkes ali hoca gibi öğrencilerine biraz vakit ayırsalar kimse zorlk çekmez okuldan kaçmaz.okul işkence haline gelmez ve daha çok isteyerek okur herkes tabi bu benim kendi düşücem:)başarılarınızın devamını dilerim:)..
seda göktaş 16.04.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder